top of page
Zoeken

Wat doet een virtuele assistent eigenlijk? Mijn verhaal als VA voor ondernemers.


Toen ik Adams Office Support begon, hoorde ik vaak dezelfde vraag:

"Wat doet een virtuele assistent precies?"


De meeste mensen hadden wel een idee, maar vonden het toch wat vaag. Begrijpelijk — want een VA is eigenlijk een stille kracht achter de schermen. En dat is net de bedoeling.

Zelf merkte ik als zelfstandige hoe snel je tijd verloren gaat aan dingen die je energie opslorpen: mails opvolgen, telefoontjes plannen, administratie bijhouden… Het zijn taken die belangrijk zijn, maar niet per se jouw kernactiviteit. En precies daar kom ik in beeld.


Hoe ik jou help tijd en rust terug te winnen

Als virtuele assistent neem ik administratieve en organisatorische taken over, zodat jij je kunt focussen op wat je écht goed kunt. Denk aan:

  • Je mailbox en agenda beheren

  • Klanten opvolgen of afspraken inplannen

  • Telefonische permanentie

  • Kleine administratieve klussen die blijven liggen

  • Tijdregistratie of rapportering


Ik werk zelfstandig en van op afstand, maar mét betrokkenheid. Mijn klanten zeggen vaak: “Het voelt alsof je hier op kantoor zit.”


Waarom een VA inschakelen?

Omdat je je bedrijf serieus neemt. Omdat je wil groeien, maar niet alles alleen hoeft te doen. Omdat rust in je hoofd vaak begint met rust in je planning. En omdat jij misschien net als ik houd van efficiëntie, helderheid en een persoonlijke aanpak.


Klaar om los te laten?

Wil je weten of een VA iets voor jou is? Neem gerust contact op via de [contactpagina] of boek, een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Geen druk, gewoon even kennismaken. Je zal snel voelen wat het verschil is als je iemand naast je hebt staan – ook al zit ik niet fysiek aan je bureau.

 
 
 

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


© 2025 by Adams Office support . Powered and secured by Wix

bottom of page